2024年3月2日星期六

2024年2月總結

股票組合 (76.3%)

VT        : 520.71

VWRD  : 2,245

 

債券組合 (22.8%)

4252.HKG: 500 (19/05/2025到期)

4701.HKG: 300 (05/08/2026到期)

AGGG    : 19,187

US T-Bill : 8,000 (18/04/2024到期)

 

眾籌組合(0.9%)

Peerberry : EUR 745

Mintos     : EUR 1,269

Estateguru : EUR 1,528

 

現時總投資總數為HKD 3,441,594 (未計算強積金)

現時總投資回報為-161,111 (-5.0%),比上月總結 -246,949 上升 85,838

20242 XIRR 3.0%

2024 XIRR3.2%

 

上月抽的機場零售債總共派3手,無特別的話會持有至到期,反正它的息率比mortgage link高約1厘,不用急於賣出套現。

 

今月尾的財政預算案基本上無驚喜,都是預期之內,減薪俸稅和個人入息課稅寬免一半,某程度相當變相加稅。今年財政在扣除1,200億元債券收入是-2,663億元,在上年年頭全面復常後居然比復常前2023年度的-1,836億元高。樓市全面撤辣,睇下會唔會有助增加市場成交改善政府財政。以現時政府支出增加而收入減少下,日後難免會出現不同的稅收以維持政府的持續增加開支,是一個非常不理想的預想。

4 則留言:

  1. 其實真係死局,政府話唔係行高地價政策,但沒收入時又要托市。問題係今次,仲會唔會有外資買港樓投資呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果睇番政府同佢直接經營的公營機構(港鐵,數碼港等)既主要收入,都是和地產息息相關(賣地賣樓,租務)。如果話唔係行高地價政策,即是容許收入減少。在需要量入為出的情況下,如果無額外的收入來源,有機會會像今年一樣舉債當收入。
      就保羅兄的問題,買樓投資唔同自住,不是必需品。樓宇要上升好需要在需求和一個長遠可預視同可行的遠景去支持,就現在的環境好像未達到呢個狀態。投資唔同賭博,如果外資認為港樓或香港既風險是無法預視,實在無需要去強行接受風險。

      刪除
  2. 剛剛看完小金人評預算,和你想法類似。不能發債渡日。
    他更說香港角色已在結構上轉變。
    https://www.youtube.com/watch?v=EB3W_j-rLmY

    回覆刪除
    回覆
    1. 角色轉變是福是禍都係未明,暫時都係保守為上。

      刪除